کاربرد پودر سیلیس صادراتی

خرید سیلیس صادراتی

معمولاً بهترین سیلیس میکرونیزه که در صنایع کاربرد فراوان دارد با عنوان سیلیس صادراتی شناخته می شود. به همین خاطر هیچ گاه صادرات خالص ترین سیلیس بدون مشتری نمی ماند و صادرات آن انجام می شود.

به طوری که به جرات می توان گفت در آینده ای نزدیک ،سیلیس در صنعت به عنصری حیاتی تبدیل خواهد شد که به دلیل اکتشاف معدن سیلیس در همدان ، یزد ، خوی ، اصفهان ، قزوین و بسیاری از شهرهای ایران عزیز ،از این رو کشور ما بعنوان قطب صادرات سیلیس در منطقه شناخته خواهد شد.

پودر سیلیس صادراتی در بسیاری از محصولات موجود در زندگی روزمره ما مانند کاشی و سرامیک ، شیشه ،بلور و کریستال ، سنگ کامپوزیت ، سرامیک ، نیمه رسانا و موارد دیگر یافت می شود.
نمونه هایی از صنعت های پر کاربرد پودر سیلیس عبارتند از:

  • فایبرگلاس
  • کاشی و سرامیک
  • صنایع ساختمانی
  • سنگ مصنوعی و سنگ نما
  • ریخته گری
  • سیمان و بتن یا محصولات بتنی
  • قطعات و برد الکترونیکی
  • سفال سازی و لعاب
  • و…
کاربرد پودر سیلیس صادراتی

مصرف سیلیس در کاشی و سرامیک بیشتر است

آیا صادرات با این قیمت پودر سیلیس در این صنعت با صرفه است ؟

بر خلاف بسیاری از محصولات مهندسی شده دیگر ،کاشی و سرامیک از ترکیبی از خاک رس ، فلدسپات ، پودر سیلیس و سایر مواد معدنی طبیعی ساخته شده ، مخلوط شده و در آب خرد شده و در کوره با درجه حرارت بالا پخته می شوند.که به عنوان یک محصول بی اثر نهایی ، آنها فقط حاوی بخشی از سیلیس کریستالی متخلخل هستند.

دركامپوزيت هاي پليمري، انواع مختلفي از پركننده ها استفاده مي شود كه هدف از استفاده آنها، بهبود خـواص حرارتـي، مكانيكي و خواص ديگر است. در ميان ايـن پركننـدهـا ،رس بيشترين كاربرد را دارد، همچنين مـيتـوان از انـواع ديگر پركننده ها همانند نـانوذرات اكسـيدي مثـل اكسـيد ســيليس، اكســيد تيتــانيوم و اكســيد روي در ســاخت كامپوزيتهاي پليمـري اسـتفاده كـرد.

در كامپوزيــت هــاي پليمــري، نــانو ذرات ســيليس (پودر سیلیس میکرونیزه) يكــي ازپرمصرف ترين پركننده هاست. سـيليس مـي توانـد خـواص مكانيكي و حرارتي را در كامپوزيت ها افزايش دهد. نـانو كامپوزيت هاي پليمر- نانو سيليس، به عنـوان يـك اهميـت تكنولـوژيكي كـه در صـنعت كاربردهـاي فراوانـي دارد، شــناخته شــده اســت .

ايــن نــانوكامپوزيت ها توانايي بهبود مقاومتها، به خصوص مقاومت بـه ضـربه و كشـش را دارا مـي باشـند.

سیلیس در کاشی و سرامیک

برخی دیگر از صنایع پر کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه صادراتی

کدام سیلیس صادراتی بالاترین کیفیت را دارد ؟

آیا صادرات سیلیس به کشورها به صرفه است؟

سیلیس فوق ممتاز پودری یا همان پودر سیلیس میکرونیزه که درجه خالص بودن آن 99/9 درصد می باشد به عنوان بهترین و خالص ترین سیلیس صادراتی به کشورهای همچون ترکیه ،عراق ،چین ، قطر ،امارات و بسیاری از کشورهای آسایی و اروپایی صادرات می شود.

استفاده سنگ سیلیس خالص برای صنعت در این دوران، حیاتی و مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر سیلیس خالص و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در کاکثر کشورها در حال افزایش است.

جهت کسب قیمت سیلیس صادراتی تماس بگیرید

فروش سیلیس صادراتی

جهت خرید پودر سیلیس میکرونیزه صادراتی  و یا اطلاع از لیست قیمت سیلیس خالص و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و جهت خرید سیلیس صادراتی نیز از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس خالص با کیفیت بسیار بالا در استان همدان که تولید کننده سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز و سیلیس میکرونیزه می باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *