تولید و خرید سیلیس در یزد

تولید سیلیس میکرونیزه در یزد

پودر سیلیس و معدن سیلیس در یزد بسیار زیاد است که از استخراج سیلیس برای تولید پودر سیلیس میکرونیزه برای یزد جهت ترکیبات معدنی بسیار پرکاربرد استفاده می شود که تولید فایبرگلاس یکی از همین صنایع پرکاربرد می باشد .پودرسیلیس میکرونیزه مقاومت فایبرگلاس را بالا برده با این حال سبکی خود را نگه می دارد و انعطاف پذیری را بالا می برد.به دلیل نوع سیلیس در یزد ،صنعت تولید فایبرگلاس در این استان نسبت به سایر استان ها بیشتر است.

 

 

تولید کنندگان پودر سیلیس میکرونیزه

 

شرکت های تولید پودر سیلیس میکرونیزه در کشور همواره از معادن سیلیس استان یزد استخراج انجام می دهند بدلیل اینکه سیلیس یزد، بهترین در نوع خود می باشد.

مفتخریم که در شرکت‌ سیلیس موج سپید با تولید پودر سیلیس میکرونیزه و ارسال سیلیس پودری به سراسر کشور و همچنین به استان یزد ،این اطمینان به صنایع مختلف در کشور داده می شود که سیلیس خالص و بدون ناخالصی تحویل درب کارخانه شما می گردد.

خرید سیلیس در یزد

کاربرد پودر سیلیس در صنعت کامپوزیت

پودر سیلیس در تولید فایبرگلاس

اخيراً استفاده از كامپوزيـت هـاي تقويـت شـده بـا آرد چوب يا الياف طبيعي به طـور چشـمگيري افـزايش يافتـه است .به طوري كه در طي چنـد دهـه گذشـته، كامپوزيـت هـاي چـوب- پلاسـتيك ، به عنوان خانواده مهمي از كامپوزيـت هـا معرفـي شـده انـد.ايـن كامپوزيـت هـا در كاربردهـاي مختلف داخل و خارج از ساختمان و همچنين در صـنايع خودروسازي به طور وسيع مورد استفاده قرار گرفته اسـت.

دركامپوزيت هاي پليمري، انواع مختلفي از پركننده ها استفاده مي شود كه هدف از استفاده آنها، بهبود خـواص حرارتـي، مكانيكي و خواص ديگر است. در ميان ايـن پركننـدهـا ،رس بيشترين كاربرد را دارد، همچنين مـيتـوان از انـواع ديگر پركننده ها همانند نـانوذرات اكسـيدي مثـل اكسـيد ســيليس، اكســيد تيتــانيوم و اكســيد روي در ســاخت كامپوزيتهاي پليمـري اسـتفاده كـرد.

در كامپوزيــت هــاي پليمــري، نــانو ذرات ســيليس (پودر سیلیس میکرونیزه) يكــي ازپرمصرف ترين پركننده هاست. سـيليس مـي توانـد خـواص مكانيكي و حرارتي را در كامپوزيت ها افزايش دهد. نـانو كامپوزيت هاي پليمر- نانو سيليس، به عنـوان يـك اهميـت تكنولـوژيكي كـه در صـنعت كاربردهـاي فراوانـي دارد، شــناخته شــده اســت .

ايــن نــانوكامپوزيت ها توانايي بهبود مقاومتها، به خصوص مقاومت بـه ضـربه و كشـش را دارا مـي باشـند.

پودر سیلیس در کامپوزیت

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت

پودر سیلیس برای پودر دیاتومیت در یزد

خرید و فروش دیاتومیت

به غیر از صنایع ذکر شده در استان یزد یکی دیگر از این صنعت ها که در یزد از پودر سیلیس در آن استفاده می کنند خاک دیاتومیت (دیاتومه) است .علت آن هم بدلیل  سطح آزاد بسیار و حجم توده  کم می باشد که دو برابر  آب مصرف می کند و با اضافه کردن پودر سیلیس مقاومت آن را در صنعت چینی سازی و نسوز ها و عایق کننده های صوتی و حرارتی  بالا می برد.

تولید پودر سیلیس میکرونیزه برای صنعت حیاتی و مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر سیلیس خالص و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در حال افزایش است.

با توجه به تقاضای صنایع مختلف برای تولید پودر سیلیس با ویژگی های از پیش تعیین شده از جمله میزان جریان پذیری، چگالی نسبی، توزیع اندازه ذرات و ساختار پودر نیاز به تکنولوژی های به روز در طراحی و ساخت آسیاب های میکرونیزه بیشتر نمایان شده است و از انجا که سیلیس فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است به همین جهت صنایع مختلف از آن استفاده های فراوانی می کنند.

مرکز خرید سیلیس در یزد کجاست ؟

تولید سیلیس در یزد

جهت خرید سیلیس در یزد و یا اطلاع از لیست قیمت سیلیس خالص و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و جهت خرید اینترنتی سیلیس نیز از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس خالص با کیفیت بسیار بالا در استان همدان که تولید کننده سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز و سیلیس میکرونیزه می باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *