کاربرد سیلیس در ساختمان سازی (سیلیس میکرونیزه در بتن و سیمان)

سیلیس در ساختمان

در صنعت ساختمان سازی کاربرد سیلیس میکرونیزه کاملاً قابل لمس است زیرا سیلیس میکرونیزه به دلیل مقاومت بالا و چسبندگی که به مصالح ساختمانی علی الخصوص بتن و سیمان می دهد باعث می شود در این صنعت هم کاربرد بالایی داشته باشد و مصرف بالایی دارد،به طوری که در مواد اولیه بتن و سایر افزودنی های بتنی و سایر مواد بکار رفته در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در بخش ساخت و ساز کاربرد سیلیس در ساختمان نیز بسیار واضح و عملی است، برای ساخت چندین بخش از شن و ماسه سیلیس استفاده می شود. بتن ، سیمات ،کاشی و سرامیک، کوارتز، پرسلان، چسب کاشی ، رنگ ساختمان ، سنگ مصنوعی ، آجر و رس، تنها نمونه ای از کاربرد سیلیس در ساختمان سازی می باشد.

 

خرید سیلیس بتن و سیمان ساختمان سازی

 

شما می توانید قیمت سیلیس میکرونیزه را از طریق تماس مستقیم با شرکت و یا جهت خرید اینترنتی سیلیس از طریق ارسال فرم درخواست سیلیس میکرونیزه اقدام فرمائید.

تولید کننده سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس خالص با کیفیت بسیار بالا شرکت سیلیس موج سپید در استان همدان می باشد.

سیلیس در ساختمان

کاربرد سیلیس در بتن و سیمان در صنعت ساختمان سازی

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح روی زمین بعد از آب است. استفاده سیلیس در ساختمان، به ویژه پودر سیلیس میکرونیزه به عنوان مواد سیمانی تکمیلی ، در تولید خمیر ، ملات و بتن ، پتانسیل تولید موادی با خواص جدید و جالب مانند افزایش مقاومت و خواص دوام را ارائه می دهد.

بتن ماده ای است که در سازه ها و زیرسازی ساختمان استفاده می شود. متشکل از مواد دانه ای با اندازه های مختلف است و گرانولومتری این محصولات در مخلوط که حاوی ذرات بین 300 نانومتر تا 32 میلی متر است ، ویژگی های بتن را تعیین می کند.
خواص تازه ، به عنوان مثال با توزیع این ذرات در اندازه های مختلف ، و همچنین خواص در حالت سخت شده ، مانند مقاومت مکانیکی و دوام ، که همچنین می تواند تحت تأثیر متراکم شدن ذرات قرار گیرد ، تنظیم می شود.
افزایش دامنه اندازه دانه ها یکی از راه های بهبود توزیع ذرات است ، به عنوان مثال از جمله ذرات کوچکتر از 30 نانومتر برخی از مواد به طور گسترده ای استفاده می شوند مانند پودر سیلیس میکرونیزه
زمانی که پودر سیلیس را به مواد بتن اضافه می کنند سبب می شود تا چسبندگی بین مواد سازنده بتن در ساختمان افزایش یابد از طرفی مقاومت بتن را بالا می برد و سبب استحکام بتن می شود.
استفاده از سیلیس میکرونیزه در بتن می تواند روی مقاومت و پایداری ساختمان تاثیر زیادی داشته باشد و از این رو امروزه از آن ها برای ساخت و ساز استفاده می کنند. البته ماسه سیلیس را برای افزایش مقاومت می توان به این ترکیبات افزود.

بسیاری از موادی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند حاوی پودر سیلیس میکرونیزه هستند که این مواد شامل: آجرهای نسوز، بتن، بلوک های بتنی، سیمان و ملات ساختمان، گرانیت، ماسه، تخته سنگ های به کار رفته در ساختمان ها و آسفالت ها می شود. در واقع بیشتر موادی که به گونه ای به سنگ مربوط می باشند حاوی پودر سیلیس خالص می باشد.

هنگامی که پودر سیلیس در حالت تازه به ملات ها اضافه شود ، تأثیر مستقیم بر مقدار آب مورد نیاز در مخلوط مشاهده می شود. این رفتار این واقعیت را تأیید می کند که افزودن ذرات معدنی سطح بالا به مخلوط سیمان باعث می شود مقدار بیشتری آب یا افزودنی های شیمیایی به منظور حفظ کارایی مخلوط حفظ شود.

کاربرد سیلیس میکرونیزه

قیمت سیلیس بتن و سیمان (سیلیس میکرونیزه)

فرآیند تولید پودر سیلیس میکرونیزه در اکثر صنایع و کاربری ها مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر نرم و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در حال افزایش است.

با توجه به تقاضای صنایع مختلف برای پودر سیلیس با ویژگی های از پیش تعیین شده از جمله میزان جریان پذیری، چگالی نسبی، توزیع اندازه ذرات و ساختار پودر نیاز به تکنولوژی های به روز در طراحی و ساخت آسیاب های میکرونیزه بیشتر نمایان شده است و از انجا که سیلیس فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است به همین جهت صنایع مختلف از آن استفاده های فراوانی می کنند.

خرید پودر سیلیس : جهت اطلاع از قیمت و خرید پودر سیلیس میکرونیزه مرغوب و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت  تماس حاصل فرمائید.

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس  با دانه بندی دقیق و کیفیت بسیار بالا در استان همدان تولید کننده سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز و سیلیس میکرونیزه می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *