کاربرد سیلیس در سنگ مصنوعی (سیلیس میکرونیزه پودری)

سنگ مصنوعی چیست و سیلیس چه کاربردی در آن دارد ؟

کاربرد سیلیس در سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست و سیلیس میکرونیزه چه کاربردی در تولید سنگ مصنوعی می تواند داشته باشد؟

سنگ مصنوعی که به آن سنگ ریخته گری نیز گفته می شود ، از سیمان ، ماسه ، سیلیس میکرونیزه و سنگدانه طبیعی مانند سنگ خرد شده ساخته شده است. سنگ مصنوعی را می توان به اشکال پیچیده و قابل ملاحظه ای ریخت و اندازه های مختلف را ساخت. علاوه بر این ، می توان آن را تقویت کرد تا قدرت را افزایش دهد.

در نهایت ، شایان ذکر است که سنگ های مصنوعی به راحتی و به صورت اقتصادی ریخته می شوند.

سنگ های مصنوعی با استفاده از چسب های مخصوص روی سطوح عمودی (دیوارها) قرار می گیرند. سنگ های مصنوعی به دلیل اینکه از مواد سبک وزن ساخته شده اند و ضخامت کمی دارند وزن کمی دارند. به دلیل وزن کم و استفاده از چسب قوی ، چسبندگی بسیار خوبی به دیوارها بدست می آید.

 

خرید سیلیس میکرونیزه سنگ مصنوعی

 

جهت خرید پودر سیلیس میکرونیزه سفید و یا اطلاع از قیمت سیلیس میکرونیزه خالص و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و یا جهت خرید اینترنتی سیلیس از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

کاربرد سیلیس در سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست و کاربرد سیلیس میکرونیزه در سنگ مصنوعی چیست ؟

مزایای سنگ مصنوعی نسبت به سنگ طبیعی

مهمترین مزایای سنگ مصنوعی سیلیس میکرونیزه که آن را به انتخاب اصلی به جای سنگ طبیعی تبدیل می کند :

 

وزن سنگ مصنوعی : سنگ های مصنوعی با وزن حداکثر هشت (8) بار در متر مربع در مقایسه با طرح های سنگ طبیعی مربوطه  کمتر می باشد.

 

حمل و نقل سنگ مصنوعی : وزن کمتر مستلزم حمل آسانتر و مقرون به صرفه تر از محل تولید (کارخانه) به محل ساخت و ساز است.

 

تنوع در سنگ مصنوعی: تجدید مداوم سنگ های مصنوعی تولید شده با سیلیس میکرونیزه به شما این امکان را می دهد که چندین نوع پروژه را انتخاب و ترکیب کنید ، به طوری که نتیجه نهایی پروژه شما منحصر به فرد باشد.

 

تنوع رنگها در سنگ مصنوعی : سنگ مصنوعی سیلیس میکرونیزه در رنگهای مختلف تولید می شوند و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند تا بسته به سبک معماری پروژه شما به نتیجه زیبایی صحیح برسید.

 

نصب سریع سنگ مصنوعی :  یک عنصر کلیدی در بهینه سازی برنامه پروژه و بودجه مالی ، فرایند قرار دادن سنگ است. موارد فوق به نحوی مطلوب رعایت می شوند ، زیرا نصب آنها آسان و بسیار سریع است ، بنابراین آنها را بر سنگهای طبیعی ترجیح می دهد.

 

قیمت سنگ مصنوعی : همه موارد فوق به علاوه قیمت سنگ مصنوعی تولید شده با سیلیس میکرونیزه نسبت به سنگ طبیعی پائین تر است.

سیلیس میکرونیزه سنگ مصنوعی

انواع سنگ مصنوعی تولید شده با سیلیس میکرونیزه

انواع سنگ مصنوعی

تولید سنگ مصنوعی در اوایل دهه 1960 در ایالات متحده آغاز شد. محصولات اولیه مصنوعی به نظر می رسیدند ، اما تکامل تکنولوژی تولیدکنندگان سنگ هایی را ایجاد کرده است که تشخیص آنها از طبیعی بسیار دشوار است.

 

چه زمانی سنگ های مصنوعی برای ساختمان ها انتخاب می شوند؟

هنگامی که سنگ طبیعی مقرون به صرفه و با دوام به دست نیاید ، از سنگ مصنوعی یا سنگ چدنی برای ساخت و ساز استفاده می شود.

 

انواع سنگ های مصنوعی چیست؟

انواع مختلف سنگ های مصنوعی همراه با مواد و کاربردهای تشکیل دهنده آنها به طور خلاصه مورد بحث قرار می گیرد.

1.سنگ باج

سنگ سنگی نیز نامیده می شود که مقاومت فشاری آن حداقل 32 مگاپاسکال است. سنگ باج از ترکیب سودا سیلیس با سیمان برای ایجاد کفپوش فانتزی و زینتی تولید می شود.

2.بلوک بتنی

بلوک های بتنی برای ساخت پله ها ، پنجره ها ، طاقچه ها و اسکله ها استفاده می شود. در محل ساخت و ساز محفظه شده است.

3.سنگ مرمر مصنوعی

از سیمان گچ و ماسه پورتلند با استفاده از تکنیک پیش ساخته یا ریخته گری درجا ساخته می شود. برای تکنیک تولید پیش ساخته ، سنگ مرمر مصنوعی ریخته گری شده پس از سه روز از قالب جدا می شود و سپس با فلوریت مایع محلول منیزیا در سن پنج روزگی درمان می شود.

پس از آن ، سنگ به مدت 24 ساعت با کاغذ شسته و پیچیده می شود و دوباره با همان محلول درمان می شود و در مرحله نهایی در 30 روزگی صیقل داده می شود.

برای روش ساخت درجا ، لایه مخلوط آماده شده روی بوم قرار می گیرد و ضخامت لایه باید 1.5 میلی متر بیشتر از ضخامت مورد نیاز سنگ ساخته شده باشد. سطح لایه گذاشته شده مالیده می شود و سپس به درستی صیقل داده می شود.

4.سنگ قیری

با اشباع گرانیت و دیوریت با قیر تصفیه شده تولید می شود. عملکردهای سنگ قیری شامل ایجاد سطح سنگ در برابر سایش ، سر و صدا و مقاومت در برابر گرد و غبار است.

5.سنگ ویکتوریا

این یک قطعه گرانیت است که سطح آن با غوطه ور شدن سنگ در سودا سیلیس به مدت دو ماه سخت می شود. سنگ سیر سنگ سیر ، که به عنوان زهکشی سطحی و سنگ های پرچم استفاده می شود ، با مخلوط و ریخته گری سیمان پرتلند و سرباره آهن تولید می شود.

6.سنگ امپراتوری

روشی که برای تولید سنگ مصنوعی شاهنشاهی استفاده می شود شامل شستشوی دقیق گرانیت خرد شده ، مخلوط کردن گرانیت با سیمان پرتلند ، مخلوط کردن به شکل مطلوب و سرانجام سنگ امپراتوری ریخته گری شده با بخار به مدت بیست و چهار ساعت است.

کاربرد سیلیس در سنگ مصنوعی و صنایع دیگر

خرید سیلیس سنگ مصنوعی

قیمت سیلیس میکرونیزه سنگ مصنوعی

برای خرید اینترنتی سیلیس و یا اطلاع از قیمت سیلیس با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و یا جهت خرید اینترنتی سیلیس پودری از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس خالص با کیفیت بسیار بالا در استان همدان که تولید کننده سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز و سیلیس میکرونیزه می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *