کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه در صنعت رنگ سازی و روکش (پوشش ها)

پودر سیلیس خالص میکرونیزه مخصوص رنگ سازی و پوشش ها

سیلیس رنگ سازی

پودر سیلیس در صنعت رنگ سازی نیز همچون بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد ،زیرا سیلیس میکرونیزه پودری است سفید و خالص که از سنگ معدن استخراج می شود و شرکت های تولید کننده پودر سیلیس میکرونیزه آنرا توسط آسیاب به اندازه های ( مش ) مناسب برای هر صنعت تولید می کنند و در بسته بندی سیلیس میکرونیزه به طور مخصوص برای هر صنعت عرضه می کنند.
پودر سیلیس در اصل به عنوان ماده پر کننده و رنگ دانه در صنعت رنگ سازی استفاده می شود و اصلی ترین کار آن براق کننده است .

یکی از صنعت های پر کاربرد پودر سیلیس بعد از صنعت لعاب سازی کاشی و سرامیک در صنعت رنگ سازی است زیرا در سه حالت شفاف کننده و مات کننده و پوشش دهنده استفاده می شود .

 

تولید کنندگان پودر سیلیس

 

شرکت سیلیس موج سپید به عنوان یکی از تولید کنندگان پودر سیلیس ممتاز در همدان ، محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان عرضه می کند.

سیلیس رنگ سازی

پودر سیلیس میکرونیزه برای رنگ و روکش

پودر سیلیس در پوشش ها و رنگ ها

پودر سیلیس بیشتر در مواد شیمیایی ساختمانی استفاده می شود و همچنین برای پوشش بافت و تزئینات خارجی توصیه می شود.
دانه بندی سیلیس میکرونیزه مورد استفاده در صنعت رنگ سازی و پوشش ها به صورت مصنوعی تولید می شوند و معمولاً استانداردهای کنترل کیفیت بیشتری را برآورده می کنند ، که اغلب نیازهای فیزیکی و شیمیایی سخت تری مانند رنگ و روشنایی دارند.
پودر سیلیس در رنگها و روکشها به عنوان یک افزایش دهنده کم هزینه عالی عمل می کند. پودر سیلیس به دلیل بی تحرکی شیمیایی ترجیح داده می شود که باعث مقاومت خوب در برابر اسید ، شیمیایی و حرارت می شود.
سختی سیلیس در کنار بی ثباتی شیمیایی ، مقاومت سایشی را در رنگ ها بهبود می بخشد. پودر سیلیس تمایل به افزایش ویسکوزیته پوشش ها و رنگ ها دارد ، بنابراین راحتی استفاده از این مواد را افزایش می دهد.

پودر سیلیس در زمینه صنعت پوشش و رنگ سازی

پودر سیلیس میکرونیزه خلوص بسیار بالایی دارد و در نتیجه خواص فیزیکی و توزیع اندازه ذرات بسیار سازگار است. بی تحرکی کامل و pH خنثی آنها باعث می شود که محصولات در سیستمهای شیمیایی کاتالیز شده یا چند جزء قادر به تغییر یا شروع واکنشها نباشند.

پرکننده پودر سیلیس را می توان در زمینه صنعت پوشش و رنگ سازی زیر استفاده کرد :

  • نقاشی صنعت
  • روکش چوبی
  • پوشش ضد زنگ
  • پوشش پودری
  • رنگ معماری
  • رنگ ضد آب

در رنگ های معماری ، پرکننده های پودر سیلیس دوام ماندگاری رنگ و مقاومت در برابر خاک ، کپک ، ترک خوردگی و هوازدگی را افزایش می دهند. جذب کم روغن سیلیس باعث افزایش بار رنگدانه ها برای بهبود رنگ می شود. در پوشش های دریایی و تعمیر و نگهداری ، دوام  پودر سیلیس باعث مقاومت عالی در برابر سایش و خوردگی می شود.

 

مزایای پودر سیلیس میکرونیزه که در رنگ آمیزی محصولات استفاده می شود:

  • باعث بهبود مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خراش می شود.
  • بالاترین طول عمر شیمیایی را در روکش های صنعتی می دهد.
  • ارائه سطح بارگذاری بالا منجر به کاهش هزینه فرمولاسیون می شود.
  • عیارهای آبگریز پودر سیلیس نیز برای بهبود عملکرد خوردگی و دافع آب در پوشش ها استفاده شده است.

 

مصارف دیگر پودر سیلیس :

  • شدت مرحله اولیه ترکیب خشک ، گروت را بهبود بخشید.
  • به عنوان یک عامل ضد چسبندگی در کود عمل می کند.
  • به عنوان ماده اولیه آجر سیلیکات عمل می کند
  • پودر سیلیس به طور گسترده ای به عنوان مواد پر کننده و عامل اصلاح کننده استفاده می شود.
  • ساخت بتن مقاوم در برابر ترک و ضد آب ، در مترو ، تونل و زیرزمین سازه های بلند استفاده می شود.
  • ساخت بتن درجه یک که به طور موثری مقاومت بتن قوی را افزایش می دهد.
  • مورد استفاده در صنایع دریایی و صنایع شیمیایی. با توجه به سازگاری ، می تواند از اسمز شدن و فرسایش یون سولفات و یون موثر جلوگیری کند.
  • تأثیر بر بتن با مقاومت بالا و بتن مقاوم.
  • مورد استفاده در پروژه برای حفاظت از آب و پل.
  • مورد استفاده در ساخت و ساز در زیر آب ، مانند اسکله ، سد بزرگ ، و سکوی حفاری.
  • مورد استفاده در بتن سطح جاده بزرگراه و پل در مقیاس بزرگ.

سیلیس میکرونیزه مهمترین ویژگیها را در رنگها مانند بازتاب ، روشنایی و قوام رنگ برای هرگونه استفاده در مقیاس بزرگ بهبود می بخشد. پودر سیلیس میکرونیزه از کوارتز طبیعی با خلوص بالا ساخته شده و با استفاده از تمیز کردن مخصوص و سنگ زنی فوق العاده بدون آهن تولید می شود. این یک پرکننده تقویت کننده و پر کننده برای سیستم های رنگ یا پوشش است.

شرکت سیلیس موج سپید با تولید پودر سیلیس در انواع درجه کیفی های مختلف و خالص سبب شده تا نیاز شما را برای صنعت رنگ سازی با تولید سیلیس میکرونیزه همدان برطرف کرده و بهترین و مرغوب ترین پودر سیلیس در کیفیت ممتاز با درجه خلوص بالای 99 درصد در اندازه های سفارشی ( مش بندی سفارشی ) در بسته بندی های مختلف تولید کند.

پودر سیلیس در پلی استر رنگ ها (روکش ها)

سیلیس میکرونیزه روکش و پوشش دهنده ها

گنجاندن پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ می تواند باعث شود لیتوپون نسبتاً متراکم در حالت تعلیق باقی بماند و به کف فرو نرود.
این می تواند استحکام ، مقاومت در برابر آب ، خشکی و مقاومت در برابر خوردگی رنگ در نقاشی را بهبود بخشد و همچنین هزینه سازه را برطرف کند.
استفاده از پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ ها می تواند شدت رنگ و بازتاب رنگ را به میزان قابل توجهی افزایش داده و در نتیجه براقیت آن را افزایش دهد.همچنین در هنگام استفاده در رنگ ، قابلیت پوشش ، مقاومت در برابر سایش ، چسبندگی ، مقاومت در برابر ضربه و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد.
پودر سیلیس ویژگی های رنگ را بهبود می بخشد و سطح پوشش داده شده از رنگ را افزایش می دهد که بیشتر در صنعت رنگ آبی استفاده می شود.

این می تواند از رسوب رنگدانه جلوگیری کند ، باعث پراکندگی خوب و بهبود درخشندگی می شود. ویژگی های تشدید کننده عملکرد ، پذیرش وسیع پودر سیلیس در صنعت رنگ را تضمین کرده است.

کاربرد های پودر سیلیس میکرونیزه

خرید پودر سیلیس خالص

فرآیند تولید پودر سیلیس میکرونیزه در اکثر صنایع و کاربری ها مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر نرم و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در حال افزایش است.

قیمت پودر سیلیس خالص

 جهت اطلاع از قیمت و خرید پودر سیلیس میکرونیزه خالص و مرغوب می توانید با شماره های داخل وبسایت  تماس حاصل فرمائید.

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس  با دانه بندی دقیق و کیفیت بسیار بالا در استان همدان تولید کننده سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس ممتاز و سیلیس میکرونیزه می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *