معنی میکرونیزه چیست | کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه شده

میکرونیزاسیون به چه معناست و سیلیس میکرونیزه شده چه کاربردی دارد ؟

معنی میکرونیزه سازی سیلیس

کاهش اندازه سنگ سیلیس به محدوده میکرون تا اندازه نانو به معنی میکرونیزه یا همان میکرونیزه سازی سیلیس می گویند . در سیلیس میکرونیزه با توجه به کاهش اندازه ذرات به میکرون و فناوری نانو به طور قابل توجهی ویژگی های فیزیک ، شیمیایی و عملکردی خاک میکرونیزه را افزایش داده و در نتیجه کیفیت آن را بهبود می بخشد.

معمولاٌ تولید پودر میکرونیزه بر اساس آنالیزهای صورت گرفته از خاک انجام می گیرد که به همین جهت پودر میکرونیزه شده نیز از اسیاب کردن سنگ هایی همچون سنگ سیلیس ، باریت و دیگر مواد معدنی می باشد. لذا هیچ کدام از این سنگ های معدنی بطور 100% خالص نیستند .

با عمل میکرونیزاسیون ، این سنگ ها به پودر تبدیل می شود . برای نمونه سنگ سیلیس ابتدا از معادن سیلیس موجود در کشور همچون معدن سیلیس همدان ، خوی ،کرمان ، اصفهان ، یزد و … استخراج شده و توسط تولید کنندگان پودر سیلیس همچون شرکت سیلیس موج سپید آنرا به پودر میکرون تبدیل کرده و طی یک فرآیند پیچیده جداسازی و خالص سازی پودر سیلیس صورت می گیرد.

 

خرید پودر سیلیس میکرونیزه شده

 

جهت خرید پودر سیلیس میکرونیزه سفید و یا اطلاع از قیمت سیلیس میکرونیزه خالص و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و یا جهت خرید اینترنتی سیلیس از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

معنی میکرونیزه سازی سیلیس

روش تولید پودر سیلیس میکرونیزه خالص ( میکرونیزاسیون سیلیس )

روش میکرونیزه سازی سیلیس چگونه است ؟

معنی میکرونیزه سازی و تولید پودر سیلیس خالص با آسیاب

 

به طور معمول سنگ سیلیس از معدن سیلیس استخراج می شود اما چون نمی توان از سنگ ان استفاده کرد ان را در آسیاب  به پودر سیلیس تبدیل می کنند که چند نمونه عبارتند از :

1- آسیاب جت میل : برای تولید پودرهای دارویی و بهداشتی که انها را به قطر های بسیار کوچک تبدیل می کند تا برای این صنعت مفید باشد.

2- آسیاب ریموند : برای تولید پودرهای صنایع معدنی و متالورژی که برای ساخت مواد اولیه برای استحکام و مقاومت بالا استفاده می شود و قطر و اندازه ان بزرگ تر از صنعت دارویی و غذایی است.

3- آسیاب ریموند پشرفته : تولید پودرهایی با دانه بندی فاین و الترافاین است که برای خردایش سنگ های معدن استفاده می شود.

4- آسیاب سپراتور: تولید دانه هایی با حجم و اندازه متفاوت که برای اکثر صنعت ها کارایی دارد مانند صنعت شیمیایی و بهداشتی و دارویی

5- آسیاب بال میل : جهت پودر سازی مواد برای لعاب دادن و رنگ دادن به ظروف چینی و سرامیکی استفاده می شود و کوچکترین قطر ها و اندازه ها را تولید می کند .

فرآیند تولید پودر سیلیس میکرونیزه در اکثر صنایع و کاربری ها مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر نرم و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در حال افزایش است.

پودر سیلیس میکرونیزه

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه شده

خرید پودر سیلیس خالص

خرید پودر سیلیس خالص میکرونیزه شده از تولید کنندگان معتبر پودر سیلیس

برای خرید سیلیس و یا اطلاع از قیمت سیلیس با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و یا جهت خرید اینترنتی سیلیس پودری از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *