فروش پودر سیلیس میکرونیزه

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

تولید سیلیس پودری آن هم بصورت پودر سیلیس میکرونیزه شده در همدان بسیاراست زیرا استان همدان حدود ۲ میلیارد تن از ذخیره ۶۰ میلیارد تنی اکتشاف شده سنگ های معدنی از جمله سنگ سیلیس کشور را داراست که در مجموع ۶۶ معدن استان شامل سنگ آهن، سرب، دولومیت، فلدسپات، آندالوزیت، تراورتن، مرمریت، گرانیت مشکی، پوکه معدنی، گچ، آهک صنعتی، لاشه ساختمانی، سیلیس و شن و ماسه افزایش ظرفیت استخراج داشته‌اند.

استان همدان نیز به عنوان یک استان کوهستانی که در آن دو رشته کوه الوند و زاگرس وجود دارد یکی از نقاط زر خیز کشور از نظر سنگ‌های معدنی به شمار می‌آید که هم اکنون ۲۷۱ معدن فعال در آن وجود دارد که شامل معادن سیلیس، فلدسپات، معادن غنی لاشه آهکی، سنگ آهن، پگماتیت، میکا، گارنت، انواع گرانیت‌ها، پوزولان، سیلیس، پوکه معدنی، دولومیت، تراورتن و تالک است.

 

فروش پودر سیلیس میکرونیزه همدان

 

شرکت سیلیس موج سپید تولید کننده سیلیس دانه بندی و پودر سیلیس میکرونیزه  در استان همدان می باشد که با تولید پودر سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز یکی از بهترین  تولید کنندگان پودر سیلیس در ایران می باشد

فروش پودر سیلیس میکرونیزه

کاربرد پودر سیلیس میکرونیزه همدان

چرا پودر سیلیس همدان خالص و سفید است ؟

سیلیس خالص همدان در تولید طیف وسیعی از محصولات مختلف کاربرد دارد. این ماده معدنی در تولید شیشه، بلور، چینی، سرامیک، کریستال (که نیاز به ماده معدنی شفاف و بلورین داشته)، آجر، ماسه و بتن (که نیاز به استفاده از مواد معدنی سخت و محکم دارند) کاربرد دارد.

کوارتز که یکی از عناصر مهم در تولید شیشه است یکی از اشکال سیلیس است. سیلیس ممتاز و درجه یک در شیشه‌سازی، لعاب، صنایع شیمیایی، فروسیلیس و پشم شیشه به‌کار می‌رود.

کاربرد سیلیس درجه۲ در تولید ماسه ریخته‌گری، ماسه سندبلاست، فیلتراسیون و دیرگدازها بوده و سیلیس درجه ۳ در تولید آجر ماسه آهکی و آجر سبک، سیمان و بتن سبک به‌کار می‌رود. سیلیس آزاد در طبیعت به‌صورت بلورین، بلور مخفی و بلور مخفی آبدار وجود دارد. کوارتز نیز یکی از اشکال سیلیس است.

اما پودر سیلیس به دلیل خالص بودن و پودری بودن آن باعث شده تا در طیف وسیعی از صنایع مختلف کاربرد داشته باشد.از پودر سیلیس میکرونیزه در مواد اولیه بسیاری از صنایع ساختمانی از جمله سیمان و کاشی و سرامیک و لعاب و … جهت استحکام و مقاومت محصول نهایی استفاده می شود

قیمت پودر سیلیس میکرونیزه

سایر کاربردهای پودر سیلیس همدان

پودر سیلیس چیست ؟

سیلیس فوق ممتاز پودری یا همان پودر سیلیس میکرونیزه که درجه خالص بودن آن 99/9 درصد می باشد به عنوان بهترین و خالص ترین سیلیس صادراتی به کشورهای همچون ترکیه ،عراق ،چین ، قطر ،امارات و بسیاری از کشورهای آسایی و اروپایی صادرات می شود.

استفاده سنگ سیلیس خالص برای صنعت در این دوران، حیاتی و مورد نیاز است؛ امروزه تقاضا برای پودر سیلیس خالص و با کیفیت از مواد حساس گرفته تا مواد بسیار سخت به طور پیوسته در اکثر کشورها در حال افزایش است.

فروش پودر سیلیس میکرونیزه در تهران

لیست مراکز فروش پودر سیلیس

جهت خرید و فروش پودر سیلیس میکرونیزه در استان همدان و یا اطلاع از لیست قیمت سیلیس خالص و با کیفیت می توانید با شماره های داخل وبسایت تماس حاصل فرمائید و جهت خرید سیلیس پودری نیز از طریق فرم درخواست ،ثبت سفارش نمائید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *